|شنبه 8 ارديبهشت 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : دوشنبه 24 دي 1397     |     کد : 68

مرحوم مهندس تقی توکلی

پیام تسلیت خانه توسعه آذربایجان به مناسبت درگذشت مرحوم مهندس تقی توکلی

 با ابراز تاثر و تاسف ضایعه درگذشت بزرگ مرد صنعت نوین آذربایجان و ایران روانشاد مهندس تقی توکلی را به مردم، جامعه صنعت و به خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می گوییم .

انا لله و انا الیه راجعون
 با ابرازتاثر و تاسف ضایعه درگذشت بزرگ مرد صنعت نوین آذربایجان و ایران روانشاد مهندس تقی توکلی را به مردم، جامعه صنعت و به خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می گوییم .
این مرد بزرگ از همان عنفوان جوانی به تاسی از خانواده  نیک نام خود عمری را در راه خدمت به میهن عزیز و تبریز کهن گذراند و به رغم برخی نامهربانی های روزگار هرگز دست از خدمت و تلاش بر نداشت و نام نیک از خود برجای گذاشت .
  اگر بگوییم موفقیت و دستاوردهای امروز صنعت تبریز و آذربایجان مرهون خدمات و ابتکارات زنده یاد توکلی است سخن به گزاف گفته نشده و اطمینان داریم اهالی قدرشناس تبریز و آذربایجان هرگز خدمات وی را فراموش نخواهند کرد و راه او را با صلابت و افتخار ادامه خواهند داد.
خانه توسعه آذربایجان درگذشت این چهره خدوم و تاثیر گذار را ضایعه بزرگ برای صنعت استان می داند و ضمن عرض تسلیت از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل ، عمر طولانی توأم با عزت و سلامت مسألت می نماید.


PDF