|شنبه 8 ارديبهشت 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : چهارشنبه 18 مهر 1397     |     کد : 62

حاج میر قدیر ساداتی آسمانی شد

خانه توسعه آذربایجان فقدان این عضو خانه را به خانواده و اعضای خانه توسعه آذربایجان تسلیت می گوید

حاج میرقدیر ساداتی یار و همکار شهید مهدی باکری در شهرداری ارومیه و از موسسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه بعداز عمری خدمت به اسلام و انقلاب و مردم شب گذشته بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت و با مرگ ناباورانه خود خانواده و دوستان خود را در غم و اندوه فرو برد.

مرحوم حاج ساداتی از نیروهای وفادار به انقلاب و از پیشگامان صحنه های جبهه و سازندگی بوده و در هیج زمانی از تلاش و کوشش و خدمت به مردم و انقلاب باز نایستاد حتی سال های بعد از بازنشستگی خود را همراه با خدمات فرهنگی و خیرخواهانه سپری کرد.

او بعد از انقلاب و در اوایل دهه 60 بعد از شهید مهدی باکری به عنوان شهرداری ارومیه منصوب شد و همزمان همراه با شهبد باکری و جمعی دیگر از یاران انقلابی خود در تاسیس و شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه نقش ممتاز ایفا کرد.

وی همچین در استان آذربایجان شرقی دارای مسوولیت های از جمله مدیرکل امور اداری استانداری ، مشاور شهرداری تبریز ،‌مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منشا خدمات بوده است.

او متولد 1328 شهرستان ارومیه بوده و در سال های اخیر درکنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کتاب " سلام بر زندگی" با مضامین اخلاقی و بهداشتی را به رشته تحریر درآورد .
حاج قدیر ساداتی از اعضای فعال خانه توسعه آذربایجان بود.

روحش شاد و قرین رحمت الهی باد


PDF