|چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : سه شنبه 13 شهريور 1397     |     کد : 60

سید محمد رضا مقیمی اصل

پیام تسلیت خانه توسعه آذربایجان به مناسبت عروج پدر صنعت آذربایجان

خانه توسعه آذربایجان درگذشت ناگهانی برزگ مرد صنعت آذربایجان و کارآفرین برتر کشور مرحوم سید رضا مقیمی را به مردم ، جامعه صنعت و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت .

خانه توسعه آذربایجان: با اندوه فراوان و ناباورانه خبر درگذشت مرحوم سیدرضا مقیمی اصل را دریافت کرده و خدمات بزرگ و ماندگار وی درحوزه صنعت ‌، تولید و اقدامات خیرخواهانه  او در کمک به نیازمندان و هم نوعان را ستوده است .

 اگر چه برای تقدیر الهی و سرنوشت انسان ها ازمرگ گریزی نیست ، اما عروج ناباورانه مردی سخت کوش ازجنس اخلاق و ادب چون سید رضا مقیمی اصل که سراسر عمر نازنین اش با کار و تلاش سپری شده و همزمان درحوزه های صنعت و امور خیریه منشاء خدمات بزرگ بوده ضایعه بس دردناک برای اهالی صنعت، مردم غیرتمند آذربایجان به ویژه خانواده عزیز و داغدار آن مرحوم است .

مرحوم سید رضا مقیمی اصل تنها یک نام نیست ،بلکه شخصیت خود ساخته و انسان وارسته ی است که با ابتکاراتش به مقابله با تحریم های دشمن برخواست و درمهرورزی و رسیدگی به کارگران و کارمندان خود آنچنان پیش رفت که همه او را درمجموعه تولید خود "بابا"  صدا زدند ، بابای که با مرگ شهادت گونه اش در سنگر تولید و به واسطه خدمات بزرگش درتاریخ افتخارات آذربایجان جاوانه شد. روحش شاد و راهش پر دوام باد.


PDF