|جمعه 31 فروردين 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : سه شنبه 3 مهر 1397     |     کد : 52

تقدیر از آقای دکتر محمد رضا پورمحمدی

تقدیر از آقای دکتر محمد رضا پورمحمدی

خانه توسعه آذربایجان بر خود لازم می داند از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته حضرتعالی در عرصه علم و تحقیق و فنآوری آذربایجان، صمیمانه تشکر و قدردانینماید و بر خود ببالد که در طی این مدت همواره از همراهی پربرکت تان در تاسیس و مدیریت این سازمان مردم نهاد اجتماعی بهره مند بوده است.

برادر گرامی، استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا پورمحمدی
 
با سلام و احترام،
دانشگاه تبریزبرجسته ترین نماد علم و فرهنگ خطه آذربایجان در طی سالهای گذشته، در طی چهار دوره مدیریتی مرهون تلاش های خالصانه، برنامه محور و مدیریت ارزشی جنابعالی در تصدی مسئولیت خطیر ریاست دانشگاه تبریز بوده است.
خانه توسعه آذربایجان بر خود لازم می داند از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته حضرتعالی در عرصه علم و تحقیق و فنآوری آذربایجان، صمیمانه تشکر و قدردانینماید و بر خود ببالد که در طی این مدت همواره از همراهی پربرکت تان در تاسیس و مدیریت این سازمان مردم نهاد اجتماعی بهره مند بوده است. همدلی، همراهی و همکاری جنابعالی با خانه در مجامع عمومی ، هیات مدیره و مدیریت عاملی آن و بهره مندی از دیدگاهها و نظریات ارزشمندتان، مایه مباهات و قوت قلبی برای دوستان شما در خانه توسعه آذربایجان بوده و هست. سپاسگزاریم از این جهت و امیدداریم که همواره به عنوان یکی از نیروهای نخبه و ارزشمند آذربایجان در تصدی سمت های مدیریتی جدید در نظام آموزش عالی کشور،منشاء خدمات ارزنده بوده و  موفق و پیروز باشید.
 
خانه توسعه آذربایجان
مدیرعامل


PDF