|شنبه 1 ارديبهشت 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : شنبه 1 شهريور 1399     |     کد : 226

پیام تبریک خانه توسعه آذربایجان

روز پزشک مبارک

زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی شیخ الرییس ابوعلی سینا فرصت مغتنم برای تکریم و قدردانی از جامعه پزشکی است که جانانه از حریم سلامت مردم عزیز ایران پاسداری کرده و برای نجات آنان از هیج تلاش و کوششی حتی از جان عزیز خود دریغ نکرده و نمی کنند.

 به نام خدا

جامعه پزشکی و کادر درمانی به لحاظ شغل و ماهیت حرفه ی مقدس خویش از جمله قشرهای خدوم و پیشگام در مسوولیت های اجتماعی هستند که فداکاری و نقش آفرینی آنان در تامین سلامت مردم و جامعه ممتاز ،‌ برجسته و ماندگار است.

کارنامه سراسر درخشان این قشر به ویژه حضور سبز آنان در دوران دفاع مقدس مملو از خدمات و ایثارگری های بی نظیری است که در تاریخ ایران زمین ماندگار گشته و جاودانه شده است .

جایگاه و منزلت حرفه پزشکی در جامعه، بدون شک مرهون مجاهدت‌ ها و تلاش پزشکانی است که همواره با تعهد به سوگند خود و عمل به مسوولیت اجتماعی خویش، نجات جان و مراقبت از سلامت انسان‌ها را در اولویت قرار داده و در تمام سختی‌ها و فراز و فرودها برای خدمتگزاری به مردم خالصانه گام برداشته‌اند.

روز پزشک امسال را متفاوت تراز سال های قبل و در شرایطی گرامی می داریم که ملت ایران شاهد ثبت مقطع تاریخی دیگر از خدمات بزرگ جامعه پزشکی است که با درک مسوولیت های حرفه ی و اجتماعی قهرمانانه به میدان آمده و در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا به مداوا و درمان بیماران همت گمارده و با خدمات بی منت خود برگ زرین دیگری در کارنامه خود به ثبت می رساند.

خانه توسعه آذربایجان  ضمن تقدیر و ارج نهادن به  زحمات ارزشمند تمامی پزشکان، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان و اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی تبریزتبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامت، بهروزی و موفقیت روز افزون آنان را خواستاراست .

حانه توسعه آذربایجان


PDF