|سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : پنجشنبه 13 شهريور 1399     |     کد : 225

پیام تسلیت خانه توسعه آذربایجان به مناسبت درگذشت

استاد و خادم دلسوز شادروان دکتر اکبر پرهیزکار استاندار پیشین آذربایجان شرقی

خانه توسعه آذربایجان درگذشت استاد گرانقدر و خادم دلسوز شادروان دکتر اکبر پرهیزکار استاندار پیشین آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

بنام خدا

خبر جانسوز درگذشت شادروان دکتر اکبر پرهیزکار در روز عاشورای حسینی که با عزای شام غریبان سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع ) در هم آمیخت با تاثر و تاسف فراوان در تبریز دریافت شد و دل مردم قدرشناس این خطه و بسیاری از دوستان و علاقمندان ایشان را به درد آورد و غم انان را در محرم امسال مضاعف کرد.

سراسر زندگی مرحوم پرهیزکار مملو از زیبایی هایی اخلاقی، نجابت و منش های وارسته انسانی و خدمت بوده و او به براستی تا بود مرد خدا بود.

زنده یاد  دکتر پرهیزکار به واسطه خصوصیات و ویژگی های اخلاقی یکی از خوشنامترین و بی حاشیه ترین استانداران آذربایجان شرقی در سال های بعد از انقلاب بود که در دوره مسوولیت های اجرایی و نمایندگی خود منشاء خدمات فراوان و ماندگار برای استان و مردم شد.

خانه توسعه آذربایجان با تاثر عمیق از درگذشت این یار دیرین ضمن ارج گذاری به خدمات ارزشمند و ایشان ، این ضایعه را به مردم قدر شناس تبریز و آذربایجان و جامعه دانشگاهی به ویژه به خانواده و بستگاه آن سفر کرده تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نماید.

خانه توسعه آذربایجان


PDF