|جمعه 31 فروردين 1403
 منوی اصلی
 
تاریخ : چهارشنبه 8 خرداد 1398     |     کد : 115

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریزرادیولوژیست برتر کشور شد

دکتر محمد کاظم طرزمنی

در سی و پنجمین کنگره رادیولوژی کشور در تهران، دکتر محمد کاظم طرزمنی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان رادیولوژیست برتر کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.



عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریزرادیولوژیست برتر کشور شد


در سی و پنجمین کنگره رادیولوژی کشور در تهران، دکتر محمد کاظم طرزمنی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان رادیولوژیست برتر کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این کنگره که سه شنبه سوم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز با حضور قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، دکتر محمد کاظم طرزمنی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر علی حکمت نیا عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر حمیدرضا حقیقت خواه عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دلیل داشتن رتبه های علمی و عملکرد آنان در حوزه آموزش به دستیاران رادیولوژی در مناطق کم برخوردار به عنوان رادیولوژیست برتر کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همزمان در این کنگره ضمن انتخاب سه رادیولوژیست برتر کشور از دانشگاه های علوم پزشکی تبریز ، اصفهان و شهید بهشتی تهران از سه تن از اساتید مطرح بین المللی رادیولوژی از کشورهای بلژیک، فرانسه و انگلستان نیز به عنوان اعضای افتخاری رادیولوژی ایران تقدیر شد. در این برنامه که با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن رادیولوژی ایران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور برگزار شد، مهمانان خارجی  کنگره نیز حضور داشتند.
ملاک انتخاب رادیولوژیست‌های برتر، بر اساس رتبه‌های علمی و عملکرد آنان در حوزه آموزش به دستیاران رادیولوژی در سطح کشور به خصوص در مناطق کمتر برخوردار بوده است. دکتر محمد کاظم طرزمنی  به جهت برگزاری  بیش از 19 کلاس ورک شاپ آموزشی در بیش از 12 استان  و آموزش بیش از 200 دانشجوی رشته رادیولوژی، مورد تقدیر قرار گرفتند. استاد محمدکاظم طرزمنی متولد 1347 در تبریز بوده و تحصیلات خود را در تا درجه دکترای تخصصی در رشته رایولوژی در تبریز به پایان رسانده است و از سال 1382 با رتبه استادی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت دارد.
خانه توسعه آذربایجان ضمن تبریک مراتب موفقیت این استاد بزرگوار به ایشان و جامعه سلامت استان، از درگاه حق تعالی موفقیت  های روز افزون برای ایشان و همه خادمان بخش سلامت  را استدعا می نماید و امیدوار است به برکت تلاش های خادمان سلامت، شاهد ارتقای شاخص های سلامت و طول عمر افراد جامعه به عنوان وسیله ای برای دستیابی به سایر اهداف توسعه  باشیم.

                                                                                                                خانه توسعه آذربایجان
 


PDF